Programy wsparcia sprzedaży – kwestie organizacyjno- podatkowe (loterie, konkursy, programy motywacyjne, gry hazardowe)
- Sporządzenie regulaminów loterii, konkursów oraz wszelkiej niezbędnej dokumentacji sprzedaży premiowanej i programów lojalnościowych
- Bieżące doradztwo prawne w zakresie prac nad mechanizmem loterii oraz konkursu, w tym pomoc prawna w zakresie uzyskania dokumentów niezbędnych do wydania zezwolenia
- Ocena założeń akcji marketingowych, konsultacje przy tworzeniu regulaminów konkursów i loterii
- Doradztwo w zakresie problematyki podatkowej związanej z akcjami promocyjnymi (sprzedaż premiowa, loterie promocyjne, konkursy, promocje cenowe, próbki, upominki)
- Uzyskanie zezwolenia w formie decyzji wydanego przez właściwą Izbę Celną, niezależnie od siedziby Izby Celnej
- Rozstrzyganie ewentualnych reklamacji i sporządzanie odpowiedzi na reklamacje